, garrett t2 

garrett t2

ZADBAJ O SWOJĄ SKÓRĘ I CIAŁO.

Temat: Turbina Garrett T3 zamiast KKK03 - wejdzie?
Garrett T2 ma dodatkowy układ obiegu płynu chłodniczego. Więc jeśli chcesz się bawić to założysz, ale to wypadałoby zainstalować również pompkę wymuszającą obieg (sterowanie elektroniczne po wyłączeniu silnika).
Źródło: jettaclub.pl/viewtopic.php?t=1904



Temat: Jakie różnice są w tych turbinach...?
Z tego co pamietam w MkII TD jest Garrett T2 a nie T3 i to o czym mówisz to nie zawór upustowy tylko WG (Waste gate). Ale prawdą jest jak przestawisz go na tej śrubie rzymskiej to moze napompować wiecej. Tylko niewydaje mi sie , zeby seryjnie ładował 0,7 bara, jak chcesz sie bawić w takie rzeczy pierwsze co to wskaźnik BOOST-a. Bo tłoki spłyną do misy
Źródło: beta.tuningforum.pl/viewtopic.php?t=90932


Temat: IHI turbo w 1.4, jak zdjac progi
w 1,4T było IHI VL5 lub Garrett T2 Flansza jest ta sama. Zreszta jak masz silnik na wierzchu to szybko to sprawdzisz.
Źródło: unoturbo.pl/viewtopic.php?t=966


Temat: Nasze Autka! Opisy i zdjecia :)
ale fajno foty już na stronce narmalnie EXPRES!!! i co jak wam sie podoba moja piątka? Krótki opis: silnik: poj 1.4TURBO moc (zależnie od ciśnienia dołaładowania) 115-140KM turbosprężarka Garrett T2 (planuje hybryde T3/T2) mały tuning (dodane zawory: BOV(upustowy) i regulacji ciś. doł, filtr stożkowy (duży ) i pare takich tam pierdoł) wnętrze: Standardowy tuning czyli sportowa kiera, gałka ,nakładki,itd....... tuning zew, Bed lock, tablica rejest. na dole itd itp....... planuje: Bardzo dużo........ jeszcze zmienić głównie tuning silnika (techniczny ) w celu podniesienia mocy i polepszenia osiągów!!!!!!
Źródło: beta.tuningforum.pl/viewtopic.php?t=34991


Temat: Turbo
Jak to jest Garrett T2 to nie bo inny kolektor wydechowy jest. Musial bys caly kolektor wydechowy od 1.4T przerzucic, a jezeli IHI VL5 to powinno pasic pod kolektor ale nie wiem jak dp.
Źródło: unoturbo.pl/viewtopic.php?t=2747


Temat: różnice między 1.3, 1.4, 1.4 133 KM
Właśnie o to chodzi, że punto gt ma turbinkę garrett t2, czyli taką samą jak u mnie... --- murcki
Źródło: unoturbo.pl/viewtopic.php?t=21


Temat: Różnice między JP, JR, 1V, SB - wszystkie diesle
Witam. Podstawowa różnica to moc, układ dolotowy oraz zasilanie paliwa: JP: 54KM wolnossący 1V: 60KM Turbo KKK K14, pompa wtryskowa bez układu LDA JR: 70KM Turbo Garrett T3, pompa wtryskowa z LDA SB: 80KM Turbo Garrett T2 (dodatkowo chłodzone cieczą) pompa z układem LDA + poprawiona wydajność względem pompy JR Oznaczenia silnika należy szukać w dwóch początkowych symbolach numeru silnika (pomijając gwiazdkę). Dla przykładu wyglądałoby to tak: * JR _ _ _ _ _ _ * (kreski oznaczają rząd cyferek)
Źródło: jettaclub.pl/viewtopic.php?t=1641


Temat: Kto mi zrobi remap w Punto II 1.2 16V??
Witam mam pytanie!! Ile moze kosztowac regeneracja turbo Garrett T2?? Od-do??
Źródło: beta.tuningforum.pl/viewtopic.php?t=93925


Temat: Jetta GT TDI by Luckylukass
Hehehe Łukaszu tak się składa, że też wziąłem się za alternator Ale foteczki dopiero jutro, bo pewnie złoże wszystko do kupy... Ślicznie wyszła odnowa stacji prądotwórczej W ogóle świetnie się prezentuje przy okazaniu całości Jakie masz teraz turbo? Garrett T2? Masz dodatkowy obieg płynu chłodniczego? A pompa wg wielu osób w JR i SB jest taka sama . Nic bardziej mylnego - w SB`ku są wydajniejsze wtryskiwacze i tym samym pompa jest pod nie ustawiona, a także różni się czymś tam jeszcze... PS: Ja mam już silniczek
Źródło: jettaclub.pl/viewtopic.php?t=101


Temat: Ford Motorsport forum
dzieki za info. moze masz racje ze nalezaloby to tak podzielic. jezeli chodzi o fiesty, to byc moze nie wiesz ale mk3 byla RS turbo z silnikiem cvh 1,6t z garrett t2 byly tez xr2 xr2i ktore braly udzial w wyscigach markowych widze ze jest u was parę rsów, jest nawet cosworth fajnie macie, hehe. pzdr
Źródło: sierrafan.pl/viewtopic.php?t=2776


Temat: jakie turbo do 1.0 fire? firma chce zasponsorowac mi tunig
któraś z turbosprężarek z UT lub PGT będzie dobra, np. garrett t2, do tego musisz zrobić kolektor nowy na zamówienie lub tańsza opcja dorobienie odpowiedniej przejściówki do kolektora 4-1 z cc do tego oczywiśce przewody olejowe jeśli silnik jest na monowtrysku to proponuje dać wydajniejszą pompę + smt6 sterujące dodatkowym wtryskiwaczem (potrzebny mapsensor np. 2 barowy) jak to ma być takie soft turbo to wsystarczy odprężyć silnik tzw. kanapką (przekładka metalowa pomiędzy dwoma...
Źródło: unoturbo.pl/viewtopic.php?t=959


Temat: Mój Multivan
Kenobi, EGR był we wszystkich ABL'ach. Co do katalizatora to się nie wypowiem. Były też montowane 2 rodzaje turbin - Garrett T2 do roku bodajże 95 i Garrett T5 po 95. Wszystkie montowane na kolektorze z wyjściem na EGR. T2 montowana na 4 śruby, T15 na 3 śruby.
Źródło: t4-forum.pl/viewtopic.php?t=764


Temat: GOLF II GTD OETTINGER
Słyszałem o tej modyfikacji, ale swoja drogą niby 110KM, a tylko 10s do setki, coś nie teges, bo SBki zestrojone do ok. 90-95km na turbinie Garrett T2 albo KKK robi już poniżej 10s, a przy 110KM to moim skromnym zdaniem zeszło by poniżej 8s, to u mnie na Garrecie T3, pompie JR i głowicy SB, w czasach świetności silnika autko miało 8,9 do setki, a było zestrojone na ok. 95KM, a o prędkości maksymalnej nie wspomnę.... Kurcze, fajnie by było jakbyś kiedyś podskoczył na hamownie ze swoim autkiem i poczęstował nas jakimś wykresem, bo aż jestem ciekaw czy tam jest 110Km
Źródło: jettaclub.pl/viewtopic.php?t=2650


Temat: Moje Turbo chore??
moje doładowanie zanim sie skończyło wyglądało następująco- turbina Garrett T2 standardowa od GTT wytrzymała 2 sezony przy ciśnieniu 1bar, dysza paliwowa 140 (wcześniej była 120) oraz brak jakiegokolwiek BOV-a wszystko śmigało bardzo ładnie autko szło jak pocisk na każdym biegu, spalanie przy ostrej miejskiej jezdzie sięgało 20 litrów, felgi standardowe od GTT z oponami DUNLOP SP SPORT 2000 1751350 tak że troche małe kółka ale przyspieszenie miodzio. jakieś dwa miechy temu zaczeła mi przykapcać też na...
Źródło: beta.tuningforum.pl/viewtopic.php?t=80323


Temat: Pytanie o turbosprezarki i gore silnika
Turbosprezarki byly inne w 1.3T byla IHI VL5 , w 1.4T Garrett T2. Głowice sa zamienne miedzy tymi silnikami aczkolwiek roznia sie komorami spalania. Doładowanie w 1.3T bylo bodajze 0,55 bara a w 1.4T 0,6-0,7bara jakos tak .
Źródło: unoturbo.pl/viewtopic.php?t=2659


Temat: Pytanie o turbosprezarki i gore silnika
w 1,3: IHI RHB5 VL2/VL3 1,4: IHI RHB5 VL5 lub Garrett T2 PuntoGT IHI RHB5 VL7
Źródło: unoturbo.pl/viewtopic.php?t=2659


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • natalcia94.xlx.pl