, galeria ams 

galeria ams

ZADBAJ O SWOJĄ SKÓRĘ I CIAŁO.

Temat: POZNAń, POZNAń, POZNAń !!!
...„numerow” wybranych ze zbioru NIEWIDZIALNE MIASTO, liczacego ponad 1000 zdjec (numer wystarczy dopisac do adresu strony, po ukosniku): 3, 144, 1089, 3001, 3024, 4122, 5014, 5064, 5361, 5371, 5481, 5623... Wsrod tylu zdjec, kazdy moze znalesc cos, co go szczegolnie zainteresuje, badz rozbawi. Zapraszam do podawania wlasnego zestawu "numerkow"... Milego ogladania ! *) http://www.obieg.pl/introduction/08021801.php **) Zewnętrzna Galeria AMS funkcjonowała w przestrzeni publicznej, a powstała w 1998 z inicjatywy firmy AMS SA, zajmujacej się reklama zewnętrzna. Co kilka miesięcy galeria wykorzystywała nosniki reklamowe (billboardy i citylighty) do prezentacji plakatów młodych twórców, komentujacych aktualne problemy społeczne. Każdej nowej pracy towarzyszyła dystrybucja bezpłatnych kartek pocztowych. I choć eksponowane przez galerię prace znacznie...
Źródło: wkrystynajanda.net/forum/viewtopic.php?t=67093



Temat: Wybiórcze oburzenie, czyli etyka a sztuka
...skandal. "Nie myślałam, że to może kogoś obrazić - mówiła Kozyra. - Nie wiem, o co chodzi w tych protestach. Przecież bardziej prowokujące są plakaty z kobietami reklamującymi bieliznę. "Więzy krwi" to była odpowiedź na wojnę w Bośni. Chodziło o spory etniczne, w których dwie strony identyfikują się z symbolami religijnymi. Dlatego zestawiłam czerwony krzyż i półksiężyc. I ciała dwóch kobiet, które są rodziną. Galeria AMS zaproponowała, by tę kompozycję wywiesić na billboardach. Zgodziłam się, bo chciałam sprawdzić, jak to będzie wyglądało na ulicy...". Tymczasem filozof Ryszard Legutko grzmiał na łamach "Życia": "Sprawa Kozyry potwierdza dwa znane zjawiska. Po pierwsze, kiedy brak sensu i wartości dzieł jest oczywisty, autorzy i ich klakierzy uciekają nagminnie w skomplikowane - w ich mniemaniu - formuły...
Źródło: forum.empatia.pl/viewtopic.php?t=758


Temat: Konkurs na plakat o rowerze
...dodatkowe, ufundowane przez Stowarzyszenie Agencji Reklamowych to możliwość uczestnictwa w drugim etapie krajowych eliminacji do konkursu Young Creatives, organizowanego w roku 2009 przez Best MP Agency oraz Klub Twórców Reklamy. Zwycięski plakat, a także prace nagrodzone i wyróżnione będą prezentowane na panelach wiat przystankowych. Audytorem konkursu jest firma KPMG. Regulamin oraz opis konkursu dostępne są na http://www. galeria.ams.com.pl oraz na http://www.galeriaplakatu.blox.pl
Źródło: forum.radom.pl/viewtopic.php?t=9100


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • natalcia94.xlx.pl