X
, galeria ams 

galeria ams

ZADBAJ O SWOJĄ SKÓRĘ I CIAŁO.

Temat: POZNAń, POZNAń, POZNAń !!!
...„numerow” wybranych ze zbioru NIEWIDZIALNE MIASTO, liczacego ponad 1000 zdjec (numer wystarczy dopisac do adresu strony, po ukosniku): 3, 144, 1089, 3001, 3024, 4122, 5014, 5064, 5361, 5371, 5481, 5623... Wsrod tylu zdjec, kazdy moze znalesc cos, co go szczegolnie zainteresuje, badz rozbawi. Zapraszam do podawania wlasnego zestawu "numerkow"... Milego ogladania ! *) http://www.obieg.pl/introduction/08021801.php **) Zewnętrzna Galeria AMS funkcjonowała w przestrzeni publicznej, a powstała w 1998 z inicjatywy firmy AMS SA, zajmujacej się reklama zewnętrzna. Co kilka miesięcy galeria wykorzystywała nosniki reklamowe (billboardy i citylighty) do prezentacji plakatów młodych twórców, komentujacych aktualne problemy społeczne. Każdej nowej pracy towarzyszyła dystrybucja bezpłatnych kartek pocztowych. I choć eksponowane przez galerię prace znacznie...
Źródło: wkrystynajanda.net/forum/viewtopic.php?t=67093



Temat: Wybiórcze oburzenie, czyli etyka a sztuka
...skandal. "Nie myślałam, że to może kogoś obrazić - mówiła Kozyra. - Nie wiem, o co chodzi w tych protestach. Przecież bardziej prowokujące są plakaty z kobietami reklamującymi bieliznę. "Więzy krwi" to była odpowiedź na wojnę w Bośni. Chodziło o spory etniczne, w których dwie strony identyfikują się z symbolami religijnymi. Dlatego zestawiłam czerwony krzyż i półksiężyc. I ciała dwóch kobiet, które są rodziną. Galeria AMS zaproponowała, by tę kompozycję wywiesić na billboardach. Zgodziłam się, bo chciałam sprawdzić, jak to będzie wyglądało na ulicy...". Tymczasem filozof Ryszard Legutko grzmiał na łamach "Życia": "Sprawa Kozyry potwierdza dwa znane zjawiska. Po pierwsze, kiedy brak sensu i wartości dzieł jest oczywisty, autorzy i ich klakierzy uciekają nagminnie w skomplikowane - w ich mniemaniu - formuły...
Źródło: forum.empatia.pl/viewtopic.php?t=758


Temat: Konkurs na plakat o rowerze
...dodatkowe, ufundowane przez Stowarzyszenie Agencji Reklamowych to możliwość uczestnictwa w drugim etapie krajowych eliminacji do konkursu Young Creatives, organizowanego w roku 2009 przez Best MP Agency oraz Klub Twórców Reklamy. Zwycięski plakat, a także prace nagrodzone i wyróżnione będą prezentowane na panelach wiat przystankowych. Audytorem konkursu jest firma KPMG. Regulamin oraz opis konkursu dostępne są na http://www. galeria.ams.com.pl oraz na http://www.galeriaplakatu.blox.pl
Źródło: forum.radom.pl/viewtopic.php?t=9100


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • natalcia94.xlx.pl
  • Drogi użytkowniku!

    W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.

    Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz cofnąć w każdej chwili.

     Tak, zgadzam się na nadanie mi "cookie" i korzystanie z danych przez Administratora Serwisu i jego partnerów w celu dopasowania treści do moich potrzeb. Przeczytałem(am) Politykę prywatności. Rozumiem ją i akceptuję.

     Tak, zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora Serwisu i jego partnerów w celu personalizowania wyświetlanych mi reklam i dostosowania do mnie prezentowanych treści marketingowych. Przeczytałem(am) Politykę prywatności. Rozumiem ją i akceptuję.

    Wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne i możesz je w dowolnym momencie wycofać poprzez opcję: "Twoje zgody", dostępnej w prawym, dolnym rogu strony lub poprzez usunięcie "cookies" w swojej przeglądarce dla powyżej strony, z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.