ZADBAJ O SWOJĄ SKÓRĘ I CIAŁO.
Temat: marketing usług
...usług profesjonalnych:
1/ od osób świadczących usługi profesjonalne wymaga się najwyższych kwalifikacji, czemu zazwyczaj odpowiada dyplom ukończenia studiów akademickich, 2/ wyraźna specjalizacja zmierzająca do obsługi firm prowadzących działalność gospodarczą, ale również organizacji typu non-profit, 3/ łączenie- z różnym powodzeniem – funkcji marketingowych z prąca (kompetencjami) profesjonalisty. Ewolucja usług 1/lata 60-te XXw.-marketing przemysłowy, 2/początek lat 70-branżowy marketing usług (m.bankowy, turystyczny, usług medycznych), 3/pierwsza połowa lat 80-tych-sektorowy marketing usług, 4/druga połowa lat 80-tych marketing relacyjny, który trwa do dziś.
Aksjomaty marketingu usług. Usługi mają przede wszystkim niematerialny charakter i to stanowi ich jakościowy wyróżnik. Usługo jest bardziej aktywnością...
Źródło: kornelia.xaa.pl/viewtopic.php?t=7244
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plnatalcia94.xlx.pl