, Koszty logistyki 

Koszty logistyki

ZADBAJ O SWOJĄ SKÓRĘ I CIAŁO.

Temat: [Wrocław] Newsy 2008
...na poziomie 70-100 tys. aut. Automotive News podkreśla, że decyzja musi zapaść szybko, bo Mercedes chce wprowadzić nowe modele aut A Klasse i B Klasse na rynek już w 2011 roku. Mercedes chce budować auta w Europie Wschodniej z powodu niższych kosztów pracy. Rumunia ma pod tym względem przewagę, bo stawka godzinowa pracy wynosi tam 3,23 EUR (w Niemczech 42 EUR). W Polsce sięga 6 EUR, ale nasz kraj ma lepiej niż Rumunia rozwiniętą infrastrukturę i koszty logistyki mogłyby być znacznie niższe niż w Rumunii. http://motoryzacja.wnp.pl/przegrywamy-r ... 1_0_0.html
Źródło: forum.investmap.pl/viewtopic.php?t=1797



Temat: Polskie MIG-29
...">Koszty pozyskania nowego typu samolotu są na tyle wysokie (cena maszyn, logistyka, szkolenie), że w warunkach finansowych naszego MON nie wchodzi to w grę. Panowie nie zapominajmy, że F-16 jest już maszyną polskiego lotnictwa! Koszty na logistykę już ponosimy, tak samo jest ze szkoleniem. Po jego zakończeniu w USA instruktorzy rozpoczną je w Polsce. W listopadzie 2006 pojawią się pierwsze Falcony. Jak wówczas będą wyglądały koszty logistyki, części zamiennych, szkolenia itd. dla dwóch typów maszyn? Bazy wcześniej czy później i tak będziemy musieli dostosować do maszyn zachodnich skoro myślimy o pozyskaniu F-35. Pociski moglibyśmy otrzymać w ramach pomocy amerykańskiej, tak jak zrobili to Czesi. Jeśli problemy z częściami będą nadal, uważam że powinniśmy zastanowić się nad wcześniejszym wycofaniem MiG-29 (sprzedaż) i pozyskaniem w jego miejsce...
Źródło: militarium.net/forum/viewtopic.php?t=590


Temat: Co polecacie oprócz Soleo w gabinecie solarium?
...saszetkę za 6zł i 24 bronzery to na nich działa. Itacy którym powiemy - to jest extra i uwierzą. Tacy klienci nie stanowią jednak trzonu. Wciąż w większości to stali bywalcy obeznani i nauczeni jakości. Znowu zastanawiając się nad tym zawsze (!!!) dochodzimy do wniosku, że z czysto kosztowych względów nie jest możliwa produkcja wysocejakościowego produktu za 0,5 zł. Bo przecież musi zarobić producent, dystrybutor, akwizytor i salon. Do tego koszty logistyki, magazynowania. To ma przecież ograniczoną ważność. Ech. Jak w tym programie na jedynce. Szkoda gadać. Pozdro
Źródło: solarium.pl/solarium-forum/viewtopic.php?t=848


Temat: Opona..?Dylemat!
...rodniki, światło słoneczne, ultrafiolet, drgania itp W każdym razie w samochodzie nie jest aż tak ważne to że opona będzie miała słabsze właściwości podczas hamowania czy przyspieszania bo nie pójdziesz bokiem (raczej ) Opona motocyklowa max 3 lata wstecz i najlepiej jak jest właściwie magazynowana (ciemnie, zmiana położenia co jakiś czas, właściwa temp., wilgotność) Wydaje się że koszt produkcji jest największy ale uwierz jednak to koszty logistyki i magazynowania mogą stanowią lwią część kosztów. Dlatego nie warto wierzyć w zapewnienia o dobrym magazynowaniu tylko brać jak najnowszą (aż dziw że to mówię ja ten który chciał kupić oponę 6 letnią ) Obecnie odczekam jeszcze trochę odłoże pieniążki i kupuje może nie śmigane DOT max z 2009 Zdrowia na kasę nie przeliczymy...
Źródło: fazer.motocykl.org/viewtopic.php?t=952


Temat: Newsy, Analizy
...sieci handlowych. W Jarostach koło Piotrkowa Trybunalskiego działa m.in. centrum dystrybucji IKEA, obsługujące sklepy w Polsce, Rosji, Czechach, na Węgrzech czy Słowacji. Z kolei amerykański producent kosmetyków Coty rozprowadza swoje produkty do regionalnych oddziałów w Polsce, Czechach, Rumunii oraz na Węgrzech i Sło-wacji z centrum dystrybucji w Bielsku--Białej. Firma oblicza, że dzięki skonsolidowaniu dystrybucji obniżyła koszty logistyki w regionie Europy Środko-wo-Wschodniej o 15 procent. Według danych opublikowanych w ra-porcie ING Banku Śląs-kiego "Rynek transportu i lo-gistyki w Pols-ce" logistyka pochłania od 5 do nawet po-nad 25 procent kosztów operacyjnych przedsiębiorstw. Niższe wydatki przyciągają do Polski nawet te firmy, które nie sprzedają u nas swoich produktów. - W łańcuchu dostaw ważniejsza i droższa jest dystrybucja, a...
Źródło: forum.investmap.pl/viewtopic.php?t=1582


Temat: Produkcja czekoladek
...ale na wyspie z kakao zaczynajac od zera wiecej naprodukuje sie kakao a wiec statek zabierze przykladowo 100 ton 2. wyspa z kakao jest duzo blizej wyspy matki powiedzmy ze jest oddalona o 1 km - statek z wyspy matki ma duzo krotszy dystans ale co za tym idzie jest duzo mniej czasu na produkcje kakao a wiec jest go mniej na wyspie z kakao, statek czesciej kursuje ale zabiera mniej kakao na poklad (idac tym przykladem zabierze tylko 1/10 czyli tylko 10ton) roznia sie jedynie koszty logistyki oraz koszt pojemnosci w tonażu na wyspie matce drugie wyjscie jest oczywiscie lepsze bo statek mniej zabiera jednego towaru to jest miejsce na inny, lecz ilosc kakao pozostaje niezmieniona troszeczke namieszalem ale mam nadzieje ze przyklad jest zrozumialy
Źródło: anno.xon.pl/forum/viewtopic.php?t=521


Temat: Niemiecki WKM
Jedne ściany przebiją, innych nie, z tych pierwszych część przebiją również pociski ze zwykłego km... Jako zysk lepsza szansa, że strzelając do ściany trafi się tych za nią, jako koszt nade wszystko znacznie wieksza masa, tak broni i jak i amunicji - to na poziomie użytkownika. Na poziomie 'strategicznym' zaś rzeczy oczywiste jak koszty opracowania broni, amunicji (z 'mechaniczną' spłonką), koszty ich produkcji, koszty logistyki itd... Ja myślę, że nie warto...
Źródło: dws.org.pl/viewtopic.php?t=15712


Temat: Wrocław Drift Battle ! 1,2 maja 2009
...wszystko tak aby za parę lat cały świat zazdrościł nam profesjonalnej, szanowanej ligi i przepisów. Mam jeszcze jedną prośbę. Mój kolega organizował grill na WDB i chętnie posłucham jakiś komentarzy. Wiem , że były momenty w przerwach zawodów, że atakowała całą wiara i się robiły kolejki. Nie było piwa bo nie było ochrony i została podjęta decyzja, że nie (też się z nią zgadzam). Ceny też były z założenia przystępne (olbrzymie są koszty logistyki i musi się to jakoś kalkulować). Może być tu może być na pw.
Źródło: driftforum.pl/viewtopic.php?t=1602


Temat: Lotos kusi zyskiem za wyższe zarobki
Lotos kusi zyskiem za wyższe zarobki Andrzej Kublik 2008-01-16, ostatnia aktualizacja 2008-01-16 20:41:40.0 Do końca 2010 r. Grupa Lotos może wypracować ekstra 110 mln zł czystego zysku, ale menedżerowie koncernu chcą w zamian wielkich podwyżek. Dodatkowych zysków Lotos chce szukać, ograniczając koszty zużycia energii o 1 proc., obniżając koszty logistyki o 11 mln zł oraz sprawniej planując sprzedaż. Ekstra zyski ma też od przyszłego roku zapewnić zwiększenie o 2 proc. wydobycia ropy ze złóż kontrolowanej przez Lotos firmy Petrobaltic oraz obniżenie o 1 dol. kosztów wydobycia baryłki. Takie są główne założenia trzyletniego programu wzrostu wartości Lotosu, który firma rozpocznie w tym roku. Program ma być realizowany równolegle z gigantycznymi inwestycjami,...
Źródło: petrobaltic.org/forumpb/viewtopic.php?t=356


Temat: Translate Problem z tłumaczeniem
Ja bym to przetłumaczył jako 'pozwolenia na zwroty', ewentualnie 'dozwolone zwroty' (w domyśle towarów), jakkolwiek na logistyce się nie znam i nie wiem, czy nie istnieje bardziej poprawny merytorycznie zwrot. Reduce Reserve (Reverse?) Logistics Costs. - tak jak napisałeś to będzie redukcja kosztów rezerwowych, chyba że się pomyliłeś przy przepisywaniu to wtedy wyjdą koszty logistyki odwrotnej. pzdr Użytkownik czapla_pl edytował ten post 30 czerwiec 2009 - 23:05
Źródło: forum.purepc.pl/index.php?showtopic=301332


Temat: SMS-OWA AKCJA "RATOWANIA POLSKI"
Drodzy panowie ja mysle ze naprawianie powinno sie rozpoczac od ustalenia minimalnej stawki plac na 600 ,euro,benzyna w Polsce jest na poziomie cen w calej uni a czasem ,przewyzsza je o kilka centow, wiec bzdury o tym ze nie mozna wiecej placic ,moga sobie wsadzic w t....,cene produktu dyktuje cena energii ,do tego dochodza koszty logistyki ,dystrybucja,druk opakowan,zakup,komponentow czesto za granica wiec tu wsadzil bym miedzy bajki konkurencyjnosc,polskiego produktu ,jedno co tylko rozumiem to konkurencyjnosc polskiego murzyna w jego wlasnym kraju i niechenc polskich politykow do ustalenia minimalnej placy ,oczywiscie nie za dramo tego nie chca zrobic panowie ci sa zapraszani ,popierani i sponsorowani przez posiadzczy niewolnikow.Dla przykladu w sobote bylem na...
Źródło: shareosiol.com/index.php?showtopic=35111


Temat: Z cyklu: Chwalę się :P
...- organizować przewozy osób w komunikacji publicznej oraz opracowywać rozkłady jazdy komunikacji miejskiej, międzymiastowej i regionalnej, - zarządzać łańcuchem dostaw towarów i transportem zgodnie z zasadami przepływu materiałów, - wyznaczać zapas cykliczny i zapas bezpieczeństwa oraz określać termin i wielkość zamówienia, - stosować procedury systemu jakości w realizacji usług logistycznych, - obliczać i monitorować koszty logistyki, - przestrzegać przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej oraz ochrony środowiska podczas wykonywania zadań zawodowych, - udzielać pierwszej pomocy poszkodowanym w wypadkach przy pracy. Zawody dostępne dla posiadacza dyplomu: - technik logistyk - specjalista ds. pakowania i opakowań - oranizator transportu drogowego - specjalista ds. marketingu i handlu - specjalista ds. organizacji i rozwoju...
Źródło: forum.superakwarium.pl/viewtopic.php?t=10411


Temat: John Deer-y na wschodnie rynki
wiecie co - coś tu się kupy nie trzyma - światowy koncern bawił by się w oszczednosci na materialre do jednych krajow ponosząc przez to wyzsze koszty logistyki - bo te maszyny gorszej jakosci trzeba jakos oznakowac itp sprawy - a gdzie interes ?? bo napewno oszczędnosci na materiale nie były by tak duze zeby pokryć koszty zorganizowania takiego procederu - stal jest stal i nic tego nie zmieni - a to ze sa lepsze i gorsze egzemplaze to juz sprawa losu
Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=10255


Temat: Przyszłoroczny skład
Sytuacja Guzajewa była całkiem inna... On był tu sam i koszty logistyczne go przewyższyły. Do ZG idą "w pakiecie": Wodjakow, Kosołapkin i Gizatulin. Koszty logistyki idą w takim przypadku do podziału. Poza tym Guzajew o niebo słabszy od Kosołapkina...
Źródło: gtz.grudziadz.net/forumgtz/viewtopic.php?t=25


Temat: BM-21 na podwoziu Jelcza
...jeśli postawi się za cel unifikację sprzętu ciężarowego w WP i powstanie rządowa gotowość/umowa deklarująca że będzie to mialo strategiczny wymiar w postaci stabilnych zamówień w Jelczu, z wizja, mająca na celu zapewnienie wieloletnich potrzeb i docelowa unifikacja (zyski ze zmniejszenia kosztów logistyki) , zapewnienia jakiegoś rozwoju to jest to podstawa na wykonanie analiz - na ile to spelnia wymagania techniczne i na ile obniżają się koszty logistyki utrzymania sprzętu. Jeśli takiej chęci/gotowości oparcia się o wozy Jelcza nie może być mowy, i ew. Bumar ma finansować rozwój we wlasnym zakresie, ew. starać znaleźć sam nabywców na samochody - to uważam rzecz za przegraną. I wówczas sprawa zakończy się o dostarczanie części i remonty już nabytych pojazdów. Natomiast wówczas znów pytanie - gdzie ta unifikacja w WP w zakresie transportu ciężarowego?? I podwozi...
Źródło: militarium.net/forum/viewtopic.php?t=1352


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • natalcia94.xlx.pl